Integracja z hurtowniami

Integrator pozwala na szybkie załadowanie do panelu administracyjnego naszego e‑sklepu tysięcy produktów wraz z opisami i zdjęciami, co znacznie ułatwia naszą pracę. Przewaga Autoworkera nad innymi systemami tego typu, polega między innymi na częstotliwości odświeżania stanów magazynowych, analizie sprzedaży, łatwości mapowania produktów czy też tworzenia obszernych raportów.

Funkcje

Integracja z hurtowniami

Narzędzie to pozwala na integrację hurtowni z najpopularniejszymi w Polsce i na świecie systemami e‑commerce, takimi jak: PrestaShop, Shoper, WooCommerce, BaseLinker. Dzięki automatycznej aktualizacji stanów magazynowych, która odbywa się co 15 minut, mamy pewność, że nasza oferta jest zawsze aktualna.

Aktualizacja danych nawet 96 razy na dobę

Integrator pobiera z hurtowni pełne dane dotyczące produktów nawet 96 razy na dobę, co oznacza, że co 15 minut w naszym systemie pojawiają się najświeższe informacje o dostępności towarów. Ma to ogromne znaczenie w modelu dropshippingowym.

Zaawansowana konfiguracja

Integrator pozwala na łatwe dopasowanie wszelkich parametrów aplikacji do wymagań użytkownika. Wprowadzone, edytowalne filtry umożliwiają administratorowi definiowanie reguł pobierania produktów, aktualizacji stanów oraz innych danych, które są w danej chwili konieczne do prawidłowego funkcjonowania e‑sklepu.

Rozbudowane raporty

W przypadku sprzedaży w modelu dropshippingowym bardzo ważne jest, by wiedzieć, które produkty zostały wycofane ze sprzedaży, które są na wyczerpaniu, a także jak zmieniają się ceny w sklepie lub jakie nowości pojawiły się w poszczególnych kategoriach. Dla sprzedawcy to podstawowe informacje, umożliwiające mu na planowanie działań i podejmowanie odpowiednich kroków reklamowych i sprzedażowych. Dlatego Autoworker daje możliwość generowania rozbudowanych raportów, zawierających najpotrzebniejsze dla e‑handlowców informacje.

Łatwe budowanie strategii cenowych

Dzięki integratorowi łatwo można dostosować reguły marż do asortymentu, kategorii, producentów czy też pojedynczego produktu. Dzięki temu rozwiązaniu w szybki sposób możemy stworzyć rozbudowane strategie cenowe dla wszystkich towarów, a wszystko za pomocą kilku kliknięć.

Mapowanie produktów

Nie ma znaczenia, jakie kategorie produktów znajdują się w hurtowni oraz to, że ich nazwy są inne niż w naszym e‑sklepie. Opcja mapowania produktów, która znajduje się w panelu integratora, umożliwia łatwe połączenie kategorii, producentów i pojedynczych produktów znajdujących się w hurtowni z kategoriami w sklepie internetowym. Koniec z ręcznym przenoszeniem towarów pomiędzy poszczególnymi kategoriami.

Wszystkie produkty w jednym miejscu

Autoworker umożliwia zarządzanie wszystkimi produktami za pomocą jednego panelu administracyjnego. To jedna integracja dostępna dla wielu najpopularniejszych systemów, takich jak: BaseLinker, WooCommerce, PrestaShop, Shoper i wiele innych.

Załóż konto
integracja dla magento
integracja dla shoper
integracja dla baslinker
integracja dla woocommerce
integracja dla prestashop

Wybierz odpowiedni plan

Zdecyduj już teraz, a otrzymasz 30 dni darmowego okresu próbnego. Sprawdź możliwości aplikacji i przedłuż abonament, a jeśli nie będziesz zadowolony, zrezygnuj z rozwiązania w dowolnym momencie. Wszystko bez zbędnych formalności i umów.

Plan Podstawowy

69 zł
  • Ilość produktów 5 000
  • 1 sklep (+19 zł za kolejny)
  • Aktualizacja 48 razy na dobę
  • Darmowa integracja nowej hurtowni
  • Wsparcie mailowe
  • Wsparcie telefoniczne

Plan Standardowy

99 zł
  • Ilość produktów 20 000
  • 1 sklep (+19 zł za kolejny)
  • Aktualizacja 96 razy na dobę
  • Darmowa integracja nowej hurtowni
  • Wsparcie mailowe
  • Wsparcie telefoniczne

Plan Profesjonalny

259 zł
  • Bez limitu
  • 1 sklep (+19 zł za kolejny)
  • Aktualizacja 96 razy na dobę
  • Darmowa integracja nowej hurtowni
  • Wsparcie mailowe
  • Wsparcie telefoniczne

Dlaczego warto postawić na współpracę z nami?

Dbamy o Twoją wygodę

Nasze narzędzie jest intuicyjne, a jednocześnie bardzo rozbudowane. Cały czas rozwijamy jego poszczególne funkcje, a wszystko po to, aby zarządzanie produktami w Twoim sklepie było wygodniejsze i łatwiejsze niż kiedykolwiek.

Zawsze prezentujesz aktualną ofertę swoim klientom

Automatyczne aktualizacje stanów magazynowych czy cen pozwolą Ci uniknąć sytuacji, w której klient kupuje towary już niedostępne w hurtowni. Rozwiązanie to wpływa na zadowolenie klienta i sprawia, że ma on same pozytywne doświadczenia z Twoją marką.

Każdy klient jest inny

Jesteśmy elastyczni. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie. Z przyjemnością dostosujemy system do Twoich potrzeb. Zawsze służymy pomocą i odpowiemy na każde pytanie.

Szybkość i wydajność

Wiemy, jak ważne dla e‑sprzedaży jest szybkie działanie sklepu. Wolno ładujące się podstrony mogą zniechęcić klientów do zakupów. Dlatego nasze narzędzie zostało przygotowane tak, by nie wpływać na szybkość działania Twojej strony. Nie ma znaczenia, czy masz tysiąc, czy kilkanaście tysięcy produktów. Nasz system dopasuje się do Twoich potrzeb tak, by czas ładowania strony e‑sklepu był optymalny.

Możesz na nas liczyć

Nasi specjaliści są do Twojej dyspozycji każdego dnia i na każdym etapie korzystania z naszego oprogramowania. Pomożemy Ci w konfiguracji, implementacji czy migracji z innego systemu. Wystarczy, że do nasz zadzwonisz lub napiszesz.

Brak kosztów wdrożenia i utrzymania

Autoworker to rozwiązanie, które jest gotowe do pracy już po kilku minutach od konfiguracji. Jest świetną alternatywą dla dedykowanych, pisanych pod zamówienie platform, na których stworzenie klient musi czekać, a później ciągle za coś płacić.

30 dni za darmo, bez zobowiązań

Załóż konto w 10 sekund, zrezygnuj w dowolnym momencie.

Załóż darmowe konto