Asystent sprzedaży

Asystent sprzedaży jest narzędziem analitycznym, które ma na celu ułatwienie pracy e-sprzedawcy i ściągnięcie z jego barków zadań, które zamiast wykonywać ręcznie, można poddać automatyzacji. Asystent automatycznie sugeruje i wybiera najlepsze do sprzedaży produkty, które znajdują się w ofercie zintegrowanych ze sklepem hurtowni. Głównym zadaniem Asystenta sprzedaży jest zbieranie i analiza danych sprzedażowych pochodzących z Allegro, które umożliwią nam jak najkorzystniejsze zarządzenie sprzedażą na aukcjach internetowych.

Funkcje

Analiza produktów

Asystent automatycznie na podstawie danych zebranych przez system wybiera z oferty hurtowni te produkty, dla których jest mała konkurencja i wysoka marża. Pozwala to na znalezienie niszy, która może napędzać sprzedaż w e-sklepie i dzięki temu wyprzedzić konkurencję.

Sprawdzanie poziomu konkurencji

Na podstawie danych zebranych z Allegro Asystent może ocenić, jaki jest poziom Twojej konkurencji. Dzięki temu łatwo można skoncentrować się na produktach, które konkurencja pomija, a które mają największy potencjał sprzedażowy. To łatwiejsze niż próba konkurowania z innymi sprzedawcami jedynie ceną.

Optymalizacja aukcji internetowych

Aby sprzedawać jak najwięcej produktów na aukcjach internetowych, należy umiejętnie analizować otrzymywane dane. Dlaczego konkurencja sprzedaje produkt A, a my nie potrafimy go sprzedać, chociaż jest tańszy? Problemem jest między innymi błędne dobieranie kategorii, słów kluczowych, czy też atrybutów naszych aukcji. Asystent sprzedaży podpowie, jak zoptymalizować nasze oferty, a także oceni ich potencjał względem konkurencji.

Łatwiejsze promowanie produktów

Asystent sprzedaży pozwala także na analizę różnych form promocji towarów na portalach aukcyjnych. Dzięki niej możemy porównać dane te z raportem sprzedażowym produktów, które nie były promowane, a także sprawdzić, jaka jest opłacalność różnych form promocji.

Pełne statystyki sprzedaży

Narzędzie pozwala na tworzenie pełnych raportów sprzedażowych nie tylko z Allegro, ale także z popularnych systemów e-commerce (wkrótce). Dzięki nim możemy sprawdzić, jak sprzedają się towary w kategorii, jak pojedyncze produkty, jak produkty jednego producenta. Łatwo porównamy średnie ceny dla kategorii, produktów podobnych, a także jak duży wpływ mogą mieć słowa kluczowe na sprzedaż i zainteresowanie produktem. To tylko promil możliwości Autoworkera, który oferuje prawdopodobnie najbardziej rozbudowane statystyki sprzedaży na rynku.

Oszczędność czasu

Wiadomo, iż w przedsiębiorstwie czas to wartość. Złe zarządzanie czasem lub jego brak sprawiają, że nasz biznes przynosi straty. Autoworker jest narzędziem, które dzięki szybkiej analizie danych sprzedażowych pozwala na oszczędność czasu i jednocześnie na szybką reakcję na zachodzące zmiany rynkowe. Autoworker pozwala na łatwiejsze zarządzanie czasem przedsiębiorstwa.

Śledzenie pozycji ofert w trafności Allegro

Niska pozycja naszych ofert w trafności Allegro, ma bardzo duży wpływ na sprzedaż towarów, ponieważ klienci przeważnie sięgają po produkty z kilku pierwszych pozycji, a rzadko kiedy patrzą na dalsze strony. Narzędzie do śledzenia pozycji naszych ofert w trafności Allegro pozwala to zmienić., Możemy łatwo monitorować na bieżąco, czy nasze oferty są w odpowiednim miejscu w trafności Allegro pod kątem pożądanych słów oraz wyrażeń. Otrzymana analiza pozwala nam na szybką reakcję i zoptymalizowanie naszych ofert tak, by jeszcze trafniej docierać do kupujących.

Czytaj więcej...

Menedżer zestawów Allegro

Aby zwiększyć sprzedaż towarów na Allegro, wystarczy stworzyć zestawy produktów. Jak podaje Allegro, dobrze dopasowane pakiety, mogą zwiększyć wartość zamówienia nawet o 260%. Jak jednak stworzyć takie, które zainteresują klientów? Na pomoc przychodzi nasze narzędzie. Dzięki niemu łatwo sprawdzimy, jakie produkty pojawiają się w zamówieniach, a system podpowie nam, jakie towary łączyć ze sobą w pakiety, by były one atrakcyjne dla klientów.

Czytaj więcej...